12 februari 2009

Tack Jill för nomineringen:)



Har som sagt en liten bloggpaus, men gör ett inhopp idag:)

Sedan skulle jag lista 5 saker jag inte kan vara utan:

*Min familj
*Mina vänner
*Kaffe (Min drog. Försöker skära ner till max 10 koppar per dag...)
*Helosansalva
*Sol (Våren, kom fort!)

Visst ja, och så ska man nominera fem andra bloggare. Jag nominerar Lowa, för att hon skriver roliga inlägg och för att hon skriver ofta:) Jag gillar alla andra bloggar också, men ni är redan upptagna:) Så det fick bli en nominering denna gång.

Och så var det det här med den sjätte bilden i den sjätte mappen. .. Denna bild är från 2006. Vi hade vunnit budgivningen på huset och var på ett litet besök hos dåvarande ägare (ett litet tillägg: dåvarande ägare har en årsinkomst på 5 milj. Bara ett litet tillägg alltså... ) för att kolla lite, mäta och så. Jag vill varna känsliga furuallergiker först så att ni inte inte hamnar i anafylaktisk chock...



Tadaaaaaaa!!!!!:



Behöver jag ens nämna att ALLT numera är vitt vitt vitt?;)

4 kommentarer:

LoWa sa...

Hej! TACK för nomineringen! Vilken överraskning. Och vad kul att du inte lagt av helt med bloggandet! Mija får gärna komma hem till mig oxå. Finns nog inte nåt som hon gjort som blivit gräsligt. Hon har helt enkelt himla bra smak!Hasbeens "peep toe high" tror jag skorna heter som hon hade. Tror du det stämmer? (googla på hasbeens)

Anonym sa...

Ahh... Hur kunde jag glömma kaffet???

Vilken skillnad på hallen nu och då. Jag gillar nu bäst!

Ha det toppen!

Kram

Anonym sa...

Varmt välkommen tillbaka! Hoppas du är stannar kvar hos oss här i bloggvärlden ; ) /Eva-Lisa

Anonym sa...

Ja, visst är det konstigt det där...

Jag satsar på att vara frisk på tisdag. Vill ju inte missa en chans att få träffa er!!!