28 maj 2009

Idag är det regnigt och grått, men jag deppar inte ihop för det. Jag gillar när det är regn i luften och går gärna ut. Jag känner mig mer levande när jag känner regndroppar mot kinden än när solen skiner. Snart är sommaren här på riktigt, men jag längtar redan till hösten, min absoluta favoritårstid. Är jag konstig?

Fast det är klart, sommaren är ju underbar med ljuset och värmen, grillsäsong och att vara vid havet på västkusten kan jag riktigt längta till under hela året.


Gjorde i ordning ett litet bad till fåglarna igår, men nu är det översvämning där:)

4 kommentarer:

LoWa sa...

Halloj! Jo radion är supersnygg och ljudt är GRYMT! Helt klart värd alla många slantar. Sambon gillar den starkt. Grannarna köpte en likadan när de hörde ljudet. Lätt att koppla till ipod eller dator oxå. Jag ska tillsammans med Marie börja på Ängshagenskolan. Det är nytt "uppifrån" att särskolan ska integreras på olika skolor. Åby var oxå aktuellt men för dåligt handikappanpassat. Det blir nog bra men jag är ju så van att vara på Åkra. Blir värst att skiljas från alla arbetskamrater...

Söta Prickar sa...

Vilken söt bad du har fixat till alla fåglar...min fina zinkbadbalja som jag köpte för att tvätta barnens fötter ute blev rostig på en gång :(
Ha en trevlig kommande vecka!
Kram Lotta

Sara sa...

Ja, jättekul! Jag har också haft en sån där repig och gammal mobil innan... :-)

Hörde att du varit i kontakt med Viktoria angående fot-pa! ;-) Skulle vara lite kul att samla mammagänget för en kväll, men jag vet inte riktigt om jag får ihop det..... Vi får se! Annars kan ju du vara värdinna!! :-)

Vi hörs! Kramar!

Mariana sa...

Fortfarande helt paff, en rosa sopborste, den matchar ju inte en grej du har... förutom din nya telefon då såklart... va dum jag e ;)