01 april 2009

Lovar du att vara ärlig? Ja
Du heter: Sandra
Smeknamn: Shasha
Låt som när du är ledsen sörjer till?: Jewel - Foolish games
Beroende av: kaffe
Vad tror folk om dig?: Förvirrad perfektionist
Stämmer det?: Till viss del.
Vad säger du för att imponera på någon?: Berättar hur mycket jag fick tillbaka i år på skatten
Hur imponerar man på dig?: Jag är svårflörtad när det gäller sånt. Men folk med ovanliga skills blir jag imponerad av. Tex hur man brukar en mangel. (Det är jättesvårt, prova själva så får ni se!)
Brukar du skratta för dig själv?: Ofta! Folk undrar ibland vad jag gå och ler åt. Jag antar att jag är lättroad eller allmänt smålycklig.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Hej! Fick du ledigt i helgen? Kram mamma
Var bor du?: Sala
Trivs du där?: Jo vars.
Äger du några converse?: Nej, men vill ha ett par mörkgrå
Sprit, cider, vin eller öl?: Öl
Brukar du bli för full?: Nej.
Är du allergisk mot något?: Misstänker katt, hund och pollen, men har inte kollat upp det så noga.
Hur svarar du i mobilen: Hej
Antal timmar sömn inatt: 6
Brukar du komma i tid: Jag är tidsoptimist, men jag kommer alltid i tid
När mår du bra: När jag inte är stressad. När jag är med dem jag tycker om. Familjen och nära vänner
När blev du fotad senast: För någon dag sedan tror jag.
Hur känner du dig nu: Lite trött och utråkad, men glad över att våren har kommit
Vanligaste färg på dina kläder: Svart
Vad tycker du om fötter: Ogillar fötter förutom söta små barnfötter.
Vad saknar du: Hur mycket som helst om vi snackar prylväg
Hade du en bra kväll igår: Aningens ensamt
Favorit dryck på morgonen: Kaffe
Rakar du benen: Ja
När brukar du oftast gå och lägga dig: ca 23,00
Är du blyg?: Ibland.
Sysslar du med någon idrott: Nej inte längre
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej, sådant växer fram. Attraktion däremot...
Har du spytt offentligt: Nej, och tack gud för det
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Ha sex med en tjej antagligen
Är du nöjd med ditt liv: Både ja och nej. Mest ja.
Är du bortskämd: Fruktansvärt mycket när jag tänker efter.
Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Eh, Bono kanske?
Vad längtar du till?: Sommaren och sol.
Har du bra vänner och äkta vänskap?: Ja!
Vad använder du för shampoo?: Olika
Hur gammal är du: 29.
Tycker du om någon just nu: Ja
Gröna eller röda äppeln: Inget av dessa.
Gillar du golf: Nej hua
Vilken tid gick du upp i morse: 05,20. Omänskligt. Så omänskligt att jag vara nära att gråta en skvätt åt eländet.
Har du sovit i din egna säng inatt: Japp, eller ja.. halva kroppen låg väl mest utanför. Tur att det finns sängbord som stöttar upp..
Har du strumpor på dig nu: Ja, turkosa
Är det okej att gråta: Absolut!
När grät du senast: Idag på jobbet när en anhörig till en brukare berättade att hennes man i unga år körde lastbil i Europa. (Lättstött)
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Betala av lån och sätta i fonder
Bär du glasögon eller linser: Linser på dagarna och glasögon på kvällarna.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej, men kan inte rå för att det är roligt ibland
Har du piercing: Bara i öronen. Den i naveln är borttagen för länge sedan.
Vill du gifta dig: Ja
Vill du ha barn: Jag har två små godingar!
Solar du ofta: På sommaren insmord med solfaktor 30. Rynkfobi!
Är du bra på att laga mat: Ja
Är du flygrädd: Nej
Hur vig är du: Rätt vig. Gammal gymnast ju.
Är du musikalisk?: Ja det tycker jag.
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten.
Vilken är din favoritglass: Ingen. Tycker inte om glass
Tror du på ett liv efter döden: Äsch då, det blir nog bara svart. Men man kan ju alltid hoppas
Tycker du om sushi: Gott!
Vad äter du helst när du ser på film: Popcorn eller godis:)
Har du tandläkarskräck: Nej, det känns ju som att gå på SPA. Blir så ompysslad så.
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Inget av dessa, så tragiskt.
Vilken ögonfärg har du: Gröna
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja, det har väl hänt.
Biter du på naglarna: Nej men på nagelbanden.
Röker du: Nej. Återigen rynkfobi
Hur ofta tränar/motionerar du: Regelbundet. En gång i månaden är väl regelbundet? Jämt fördelat på året sådär!
Senaste låt du hörde: Even Flow men Pearl Jam. Eddie Vedders underbara röst borde alla lyssna på. Ah, vilken man, hjärtsnurp! :D
Vad får du oftast komplimanger för?: Min ögonfärg
Vem ringde du senast?: Pär
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Ok. (På frågan om Pär ville köpa med sig disktabletter)
Vill du hellre ha mail än brev: Nej
Vad gör du i morgon: Är ledig!
Vad är det värsta du vet?: Oempatiska människor.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?: Jag slösar aldrig, allt jag köper är nödvändigt (Orden taget från min syster)
Vad är det finaste du fått?: Barnen;)
Samlar på: Tidningar och fucking pappersförpackningar
Bor dina föräldrar tillsammans: Nej
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Pär, mamma, Syster (utan inbördes ordning. Det beror på vem jag är arg på, hihi!)

6 kommentarer:

The Blawg sa...

Två saker: "Hua" och "hjärtsnörp" HAHAHAHAHAHAHA:)"The transformationprocess is complete. And she became.......My second mother!!!!!!" puss

DiscoKaj sa...

Vad F är Converse? Hur mycket fick du tillbaka på skatten, räcker det till att köpa Converse?

Erica sa...

Har du hörtalas som den nya Afghanska lagen? Den om kvinnor som inte längre får utbilda sig. Läs mer på http://icasasikter.blogg.se och glöm inte att lämna din åsikt!

DiscoKaj sa...

Tjena FraFra!

Om du skall hänga med i mitt bloggtempo så bör du lägga ut ett nytt inlägg varje dag, MINST:) Hoppas ni inte blev tagna av snuten idag, dom sköt på mig när jag körde 75 på 70-sträckan... Gissa om jag skakade... BLÄ! Har ju prövotid:(

Fågel Blå sa...

Grattis! Två burkar från House Doctor finns att hämtas på Tant Blå. /Tant Blå ; )

Sara sa...

Nämen GRATTIS!!! Ser att du vunnit burkarna! :)